פעילות צבאית בג'נין: 2 מבוקשים חוסלו, עשרות נפצעו

קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on פעילות צבאית בג'נין: 2 מבוקשים חוסלו, עשרות נפצעו

לפני זמן קצר פעלו כוחות צה"ל והימ"מ בג'נין, וניטרלו 2 מבוקשים שהובילו פעילות טרור. לאחר חיסול המחבלים, המון פלסטיני התגודד סביב המסתערבים, וכוח צבאי הגיע במהירות לחלצם. הפלסטינים מדווחים על הרוגים נוספים. בחמאס הגיבו: "ישראל תשלם ביוקר על פשעיה"

7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתום פעילות משותפת של צה"ל, ימ"מ, מג"ב ושב"כ, בהכוונה מדוייקת של שב"כ, הכוחות נטרלו לפני זמן קצר שני מבוקשים בעודם חמושים, בעיר ג'נין שבמרחב חטיבת מנשה.

אחד מהמבוקשים שנוטרל הוא נדאל אמין חאזם, פעיל גא"פ ותושב מחנה הפליטים ג'נין, שקידם פעילות טרור משמעותית. המבוקש הנוסף הוא יוסף אבו אשרין, פעיל גא"פ ותושב מחנה הפליטים ג'נין, המעורב בפעילות טרור הכוללת ייצור מטענים ובירי לעבר כוחות צה״ל. חשוד נוסף נוטרל לאחר שניסה לתקוף את הלוחמים באמצעות לום ברזל.

בצה"ל אומרים כי "במהלך הפעילות הכוחות ירו לעבר חמושים שירו לעברם, זוהו פגיעות. כמו כן, התפתחו הפרות סדר אלימות במהלכן חשודים יידו אבנים לעבר הכוחות. כלל הכוחות יצאו מג'נין, אין נפגעים לכוחותינו. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לסיכול טרור ולשמירה על ביטחון מדינת ישראל".

פירוט האירוע: כוח ימ"מ בהכוונת שב"כ יחד עם סיירת חרוב בהובלת מג"ב נכנסו לעיר באור יום, בעקבות אינדקציה מדויקת ונטרלו כאמור, את המבוקשים- נדאל אמין חאזם, כבן 28, תושב מ.פ גנין, פעיל גא״פ משמעותי שהניע פעילות טרור משמעותית ותיכנן פיגועים נוספים ויוסף אבו אשרין, כבן 30, תושב מ.פ גנין, המעורב בפעילות טרור, ייצור מטענים ובירי לעבר כוחות צה״ל.

הכוחות פרקו בצורה מסוערבת וזיהו את שני המבוקשים בעודם חמושים שהתנהלו בצורה חשודה וירו וניטרלו אותם במקום. לאחר מכן הכוח המסוערב נתקל בהפרות סדר מאסיביות בו חשודים יידו אבנים וחפצים על כלי הרכב של הכוחות ומנעו מהם לצאת, הכוח התבצר במבנה סמוך עד הגעת כוח צהל שהוציא אותם בלא פגע מהעיר.

הדיווח של קובי פינקלר מתוך ה"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן:

לפי מקורות פלסטינים, יוסף אבו אשרין עמד בראש גדודי עז אדין אלקסאם בג'נין, ונצ'אל ח'אזם הוא בן דודו של המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לפני כשנה.

לפי משרד הבריאות הפלסטיני, פונו מהזירה לבתי חולים, 24 פצועים, 8 מתוכם במצב קשה. מלבד שני המבוקשים שחוסלו, נהרגו גם שניים נוספים שסיכנו את הכוחות, עומר מוחמד עוודין, בן 16, ולואי זע'יר, בן 37.

בארגון הטרור הרצחני חמאס הגיבו לחיסול המדויק: "ההתנקשות הפחדנית של שני מנהיגי ההתנגדות לא תישאר ללא עונש, והכיבוש, שהודיע ​​להתנגדות, בטוח שתגובתו מגיעה, ושהצעדת ההתנגדות נמשכת עד השחרור. העם הנאבק שלנו לא יעזוב את ארצו, וימשיך להגן על ירושלים ועל מסגד אל-אקצא".

 



0 תגובות